שני שבבניקים הציקו לנהג אגד והרשת סוערת: "להתנהג אליהם כמו למחבלים"

ישראל אוחיון 5 Comment on שני שבבניקים הציקו לנהג אגד והרשת סוערת: "להתנהג אליהם כמו למחבלים"
17:10
30.04.24
קובי פינקלר ומוטי הלפרין No Comments on הפיקו לקחים: האוגדות שיצאו מעזה נערכים לפעילות ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שוב הסתה ברשת כנגד הציבור החרדי בעקבות שני בחורי ישיבה שהציקו לנהג אגד.

הכל החל בצאת השבת כאשר שני נערי שוליים עלו על אוטובוס קו 64 מגבעת שאול לרמות ודרשו לא לשלם על הנסיעה, הנהג שלא היה מוכן לכך, זעם עליהם ודרש מהם לרדת מהאוטובוס, הבחורים שביקשו תחילה מהנהג בדרך יפה כי אין להם כסף וביקשו לשלם לאחר מכן נענו בשלילה.

מכאן העניין הלך והסתבך. הנהג ביקש שירדו מהאוטובוס (ע"פ עד ראיה שהיה במקום, הנהג השתולל וקילל את בחורי הישיבות, נהג האוטובוס טוען שלהיפך), השניים ירדו מהאוטובוס והחלו לזרוק לעברו אבנים, תוך כדי שהם מבצעים תנועות מגונות לעבר תושבי האוטובוס. הנהג שזעם עליהם החליט לסטות מנתיב הנסיעה הקבוע ולרדוף אחר הנערים הסוררים, תוך כדי דיבור בטלפון הנייד, כשהאוטובוס עדיין מלא בנוסעים שנסרכים אחריו במעקב אחר הנערים.

במהלך האירוע ניגש לנהג משה ציוני, אדם בעל חזות חרדית וביקש לרדת כיוון שהוא מרגיש מאוים ומפוחד עקב המעשה. הנהג בחר לצעוק עליו כדבריו, ולצלם אותו במטרה לפרסמו כמשתף פעולה עם אותם הנערים. לדברי הנהג מכיון הוא לא חדל מלצלם את הנהג, ולא גינה את מעשה הנערים הללו הוא משתף פעולה עימם. אם לא די בכך, מיד לאחר סיום סבב המסלול של הנהג, ניגש האחרון לתחנת משטרה ושם הגיש תלונה על הנערים, בעקבות זריקת האבנים.

אתמול בשעת לילה מאוחרת פירסם הנהג ברשת החברתית את המקרה בגירסתו וזכה להמון שיתופים ותגובות נזעמות שלוו בהסתה כלפי המגזר החרדי כולו, תגובות מחרידות כגון- תדרוס את כל החרדים, נמאסו עלינו האוכלי חינם, חבל שלא דרסת אותם ועוד.

נהג האוטובוס איציק מזרחי אמר לאתר קול חי: יש לי הזכות בתור נהג אגד לבחור בין מסלול לציבור החרדי, למסלול כללי. אני אוהב לבחור במסלול של הציבור החרדי, כי אני אוהב אותם, והם שלווים ורגועים, אך לא שיערתי להגיע למצב כזה. הנערים האלו עשו מעשה חמור, אנשים יכלו למות ממה שהם עשו. אני יודע שהציבור החרדי מנסה להיפטר מהנוער הזה שנקרא שבבניקים, ואין לי עניין כל שהוא עם הציבור החרדי. אך מעשיהם של הנערים הללו גורם לכך שאם זה היה נהג ערבי אז ערבים יזרקו על נהגים יהודים אבנים כשאנחנו ניכנס למקומותיהם.

משה ציוני, הנוסע באוטובוס, טוען כי הוא אדם שמתעסק עם חינוך ואין רצונו להתערב במעשים הלו, אך וודאי שאינו מצדד במעשה הנערים, ואינו תומך בהם. "אני רק ביקשתי לרדת מהאוטובוס, כיוון שבנותיי חיכו לי בתחנה".

מאגד נמסר בתגובה כי "אגד דוחה בכל מכל התנהגות אלימה של אנשים, במיוחד כלפי נהגים. לאחרונה מתרבים המקרים של אלימות כלפי נהגים על ידי נערי שוליים ברחוב החרדי, אנו עושים כמיטב יכולתנו למנוע בעיות מסוג אלו ומקווים לשיתוף פעולה מצד כל מי שידו משגת".

IMG_5996

ללא שם

ללא שם

IMG_6002

IMG_5998

IMG_5999



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    הבחור הזה משה ציוני הוא הכי מסכן למה הנהג שם את התמונה שלו בעמוד הזה הוא לא עשה כלום! מסכן.

  2. 4

    למה לכתוב "שני בחורי ישיבה"? בחורי ישיבה נמצאים בישיבות במוצאי שבת ראשונה של הזמן! סתם שבבניקים, אל תלכלכו על ציבור בני התורה.

  3. 3

    אתה אשם . היתה צריך לצלם אותו נוהג עם פלאפון ביד או להיתלונן עליו ואז הוא לא היה מעיז להתלונן אליך

  4. 2

    באנה- הם פשוט משועממים החילוניים האלו…
    כל היום מחפשים עם מי לריב ועל מה… מה זה זה?? נהג מבוגר שרב עם שני ילדים?? זה הרמה??
    אבל מה לעשות- מהתגובות מבינים את ההסתה הנוראית שיש ברחוב ותשקורת החילונית….

  5. 1

    בתור אחד מהנוסעים שהיו באוטבוס בזמן המקרה חייב לציין כי הנהג פעל כראוי ובאיפוק וכן התקשר למשטרה כמו שכל אדם אחר היה עושה